Zdroj: Instagram
Zdroj: Instagram
Začiatok Powerlogy siaha do roku 2015, kedy Dušan dlhým výskumom, vývojom a testovaním vytvoril kávu podľa prísnych štandardov kvality a prišiel na trh s kávou Power coffee. Základom bolo šírenie osvety, že káva nemusí byť len s mliekom a cukrom, ale viete tieto ingrediencie nahradiť a namiešať si vďaka MCT oleju a maslu energetickú bombu.
Značka si prešla viacerými štádiami podnikania, niečo vyšlo iné zas bola strata peňazí, ale nadobudnutie cenných skúseností. Počas ďalších rokov sa produktová rada rozširovala o ďalšie výrobky, a dnes ich majú už niekoľko desiatok od funkčných potravín, potravín pre deti, kolagén, kávu, orechové maslá až po čokoládu a snacky. Na trhu je niekoľko druhov snackov ktoré slúžia na doplnenie potrebnej energie a živín počas dňa.
Dokonca mandľové maslo má za sebou ocenenie jednou hviezdou greate taste awards v roku 2016 a 2017. A ich pistáciový krém dostal dokonca dve hviezdy v roku 2020. Tieto ocenenia len potvrdzujú dobre odvedenú prácu a nastavenie receptúr a kvalitu jednotlivých ingrediencií.
Zdroj: Instagram
Powerlogy sa okrem produktov venuje aj iným aktivitám aby šírili osvetu o zdravých potravinách a boli aj bližšie svojim zákazníkom.
V Bratislave majú svoju kaviareň Powerlogy space&coffe, ide o komunitné miesto pre stretávanie sa ľudí vo voľnom čase, eventoch, ochutnávkach alebo pri vzdelávacích seminároch a prednáškach. V tejto kaviarni si okrem ich vlastnej kávy viete vychutnať aj všetky ich produkty.
Počas roka kedy bolo možné cestovanie a stretávanie sa, organizujú rôzne poznávacie zájazdy, Power camp, eventy a workshopy. V Power campoch sa viete viac dozvedieť o seba poznaní a nájdení súladu srdca a duše, v prípade poznávacích zájazdov ide o spoznávanie nových chutí a jedál.
Zdroj: Instagram
Aj keď Powerlogy predáva svoje výrobky cez e-shop, aj túto spoločnosť zasiahla koronakríza. Preto sa rozhodli, že sa s novou situáciou popasujú, dali hlavy do kopy a vymysleli predajné kiosky. Kiosky sú umiestnené aktuálne v Bratislave v Aupark tower a VIVO, ďalší je v Trnave v Arkádia shopping center. Sám majiteľ značky napísal na sociálných sieťach, že je to testovanie a ak dopadne všetko dobre, radi by kiosky pridali do ďalších miest na Slovensku. Kiosk slúži nie len ako predajne miesto, v ktorom nájdete jednotlivé výrobky, ale aj ako informačný prostriedok kde viete nájsť rovnaké informácie ako na e-shope.
Zdroj: Instagram
Sám Dušan priznáva že jeho produkty nie sú lacné. Dôvod je však jednoduchý, chce aby produkty boli robené bez kompromisov a spĺňali najprísnejšie kritéria. Ak Vás táto značka oslovila a nepoznali ste ju, určite odporúčame vyskúšať, ako sa vraví treba skúšať nové chute.
Starosť o chod celej firmy nie je nič jednoduché a mnohým spoločnostiam občas chýba kapacita alebo expertíza v určitom odbore. Často sa potom dostávajú do kolotoča večného nestíhania, kedy sa...
prečítať viacHodinky už dávno nie sú len prístrojom na meranie času, ale človek prostredníctvom nich vyjadruje aj svoj vkus a osobnosť. Niektorí nositelia ich dokonca považujú za umelecké diela, ktorými...
prečítať viacZačiatky značky GoldBee sú zapísané v roku 2020. Zakladateľom a majiteľom je Jan Kočař. Názov GoldBee je podľa Jana variáciou na anglický výraz ,,be gold“, čo sa dá...
prečítať viac