Od kávy k funkčným potravinám

Powerlogy za ktorou stojí Dušan Plichta je dnes už na Slovensku známou značkou. Snažia sa prinášať svojim zákazníkom kvalitné, funkčné potraviny a výživové doplnky. Dnes už majú vo svojom portfóliu naozaj širokú škálu produktov, nie ako tomu bolo na začiatku kedy to bolo celé založené na kvalitnej praženej káve.

Zdroj: Instagram

Zdroj: Instagram

 

Začiatok Powerlogy siaha do roku 2015, kedy Dušan dlhým výskumom, vývojom a testovaním vytvoril kávu podľa prísnych štandardov kvality a prišiel na trh s kávou Power coffee. Základom bolo šírenie osvety, že káva nemusí byť len s mliekom a cukrom, ale viete tieto ingrediencie nahradiť a namiešať si vďaka MCT oleju a maslu energetickú bombu.

Značka si prešla viacerými štádiami podnikania, niečo vyšlo iné zas bola strata peňazí, ale nadobudnutie cenných skúseností. Počas ďalších rokov sa produktová rada rozširovala o ďalšie výrobky, a dnes ich majú už niekoľko desiatok od funkčných potravín, potravín pre deti, kolagén, kávu, orechové maslá až po čokoládu a snacky. Na trhu je niekoľko druhov snackov ktoré slúžia na doplnenie potrebnej energie a živín počas dňa.
Dokonca mandľové maslo má za sebou ocenenie jednou hviezdou greate taste awards v roku 2016 a 2017. A ich pistáciový krém dostal dokonca dve hviezdy v roku 2020. Tieto ocenenia len potvrdzujú dobre odvedenú prácu a nastavenie receptúr a kvalitu jednotlivých ingrediencií.

Zdroj: Instagram

 

Powerlogy sa okrem produktov venuje aj iným aktivitám aby šírili osvetu o zdravých potravinách a boli aj bližšie svojim zákazníkom. 
V Bratislave majú svoju kaviareň Powerlogy space&coffe, ide o komunitné miesto pre stretávanie sa ľudí vo voľnom čase, eventoch, ochutnávkach alebo pri vzdelávacích seminároch a prednáškach. V tejto kaviarni si okrem ich vlastnej kávy viete vychutnať aj všetky ich produkty.
Počas roka kedy bolo možné cestovanie a stretávanie sa, organizujú rôzne poznávacie zájazdy, Power camp, eventy a workshopy. V Power campoch sa viete viac dozvedieť o seba poznaní a nájdení súladu srdca a duše, v prípade poznávacích zájazdov ide o spoznávanie nových chutí a jedál.

Zdroj: Instagram

 

Aj keď Powerlogy predáva svoje výrobky cez e-shop, aj túto spoločnosť zasiahla koronakríza. Preto sa rozhodli, že sa s novou situáciou popasujú, dali hlavy do kopy a vymysleli predajné kiosky. Kiosky sú umiestnené aktuálne v Bratislave v Aupark tower a VIVO, ďalší je v Trnave v Arkádia shopping center. Sám majiteľ značky napísal na sociálných sieťach, že je to testovanie a ak dopadne všetko dobre, radi by kiosky pridali do ďalších miest na Slovensku. Kiosk slúži nie len ako predajne miesto, v ktorom nájdete jednotlivé výrobky, ale aj ako informačný prostriedok kde viete nájsť rovnaké informácie ako na e-shope. 

Zdroj: Instagram

 

Sám Dušan priznáva že jeho produkty nie sú lacné. Dôvod je však jednoduchý, chce aby produkty boli robené bez kompromisov a spĺňali najprísnejšie kritéria. Ak Vás táto značka oslovila a nepoznali ste ju, určite odporúčame vyskúšať, ako sa vraví treba skúšať nové chute.
 

 
Mohlo by Vás zaujímať