Projekt Persoo pracuje na skvalitňovaní služieb webu

Chceli by ste dosiahnuť vyššiu návštevnosť vášho webu, a následné tak aj vaše tržby? Nástroj Persoo ponúka okamžité zvýšenie tržieb vášho e-shopu.

 

Tržby vám môžu vzrásť až o 35%, a to všetko bez akéhokoľvek rizika. Využite služby, ktoré ponúka nástroj Persoo, maximalizujte spokojnosť vašich zákazníkov alebo jednoducho zvýšte váš zisk. Všetko dosiahnete vďaka personalizovanému vyhľadávaniu, ako aj produktovému odporúčaniu.

 

V prípade, že potrebujete niečo vyhľadať použijete Google, ktorý nie vždy pracuje tak ako má. Český nástroj určený na personalizáciu, tzv. Persoo pracuje na skvalitnení vyhľadávania. 

Čo sa skrýva za slovom Persoo? Ide o tzv. personalizáciu, vyhľadávanie na internete a budovanie spoločnosti. 

Vyhľadávanie zvané Persoo sa vyznačuje svojou bleskovou rýchlosťou. Užívatelia už viac nemusia na nič čakať. Ide o moderný e-shop, ktorý pracuje na plné obrátky. 

Personalizované vyhľadávanie uľahčuje klientom vašej stránky vyhľadávanie produktu, ktorý si chcú zakúpiť. Práve takého vyhľadávanie vám ukazuje aké bolo predchádzajúce správanie návštevníkov na vašom webe.

Zdroj: Pixabay

 

Aké sú počiatočné poplatky?
Za implementáciu nástroja na vašu webovú stránku nezaplatíte nič. 
V prípade, že ste si vybrali nástroj Persoo, zaplatíte až vopred dohodnutú mesačnú splátku od nasadenia Persoo. 


Persoo vám vypracuje ponuku na mieru. Všetko závisí od potrieb klienta. 
Ak ste sa rozhodli spolupracovať s Persoo na stránke https://persoo.cz/ vyplňte formulár na základe, ktorého vás bude kontaktovať obchodné oddelenie s ponukou šitou pre vás.
Projekt Persoo od svojich nových potenciálnych klientov potrebuje produktový feed a feed kategórií. Následne na to Persoo zašle snippet, ktoré si klienti vložia do hlavičky ich e-shopu. Implementačný tím sa postará o zvyšok. 

 

Ako dlho trvá implementácia nástroja Persoo?


Štandardne trvá doba implementácie 4 až 6 týždňov. Klienti, ktorí si vybrali práve projekt Persoo majú možnosť A/B testu, to znamená, že polovici návštevníkov sa zobrazí e-shop bez Persoo funkcií a druhá polovica uvidí personalizovaný variant e-shopu. Bežne takýto typ testu prebieha mesiac. Po skončení testovania Persoo porovná výkonnosť testovaných variantov.

Persoo sa môže pochváliť dosiahnutými výsledkami. Medzi ich klientov patria napríklad Cycology, Houseland, eTravel, kniha.cz a mnoho ďalších.

„Jednoducho povedané chceme, aby mal každý náš zákazník na svojom webe vyhľadávanie, ako má Google. Klienti nemusia tráviť roky vývojom a celé vyhľadávanie môžu prenechať na nás. Vyhľadávanie navrhneme a nakódujeme, aby pekne zapadlo a nikto nespoznal, že je od nás. Potom nastavíme algoritmy aj personalizáciu a o vyhľadávanie sa ďalej staráme,“ uviedol Pavel Pinkas, spoluzakladateľ a riaditeľ Persoo.

Chceli by ste zvýšiť váš obrat, zvýšiť vašu priemernú hodnotu objednávok? Chceli by ste zlepšiť UX webu a zároveň ušetriť váš čas topovaním a ručným riadením produktov. Chceli by ste maximalizovať maržu, zvýšiť efektivitu vašich kampaní a počet akvizícii alebo zvýšiť mieru retencie? Práve projekt Persoo vám pomôže splniť vaše ciele. Všetko potrebné o projekte sa dočítate na stránke Persoo.
 

 
Mohlo by Vás zaujímať