Hľadáte efektívne riešenie na správu firemných dát? Máte viacero prevádzok a potrebovali by ste všetky údaje spravovať na jednom mieste? Riešením je Tabidoo. Tento systém vám toho pre prácu s dátami prinesie ešte oveľa viac.
Online databázový systém
Tabidoo je online databázový systém pre organizáciu dát. Pomôže vám usporiadať všetky údaje bez ohľadu na veľkosť a oblasť vášho podnikania či počet prevádzok. I keď sa bežné tabuľky a prehľady zdajú byť spočiatku dostatočne efektívne, pri raste podnikania začína byť ťažké udržať v nich prehľad. Namiesto množstva rôznych tabuliek budete mať vďaka Tabidoo všetko na jednom mieste. Aké výhody vám ponúka?
- Vaše dáta sú vám k dispozícii odkiaľkoľvek. Môžete si ich prezerať v práci, doma aj na chalupe.
- Systém je bezpečný, nemusíte sa obávať zneužitia vašich údajov treťou osobou.
- Na jeho používanie nepotrebujete žiadne programovacie zručnosti.
- K dispozícii je množstvo funkcií, ktoré vám vašu prácu uľahčia.
Zdroj: Tabidoo
Funkcie Tabidoo
Všetky funkcie Tabidoo sú k dispozícii každému používateľovi. Využívať môžete nasledovné:
- Možnosť nastavenia rôznych stupňov oprávnenia pre viacerých používateľov.
- Audit zmien dát — vidíte, kto a kedy zmenil záznam.
- Vytvorenie užívateľských zostáv, ktoré je možné zaslať e-mailom, vytlačiť alebo uložiť ako PDF.
- Viacjazyčné mutácie — Tabidoo je dostupné v češtine, angličtine, taliančine a francúzštine.
- V aplikácii si môžete nastaviť notifikácie na upozornenie v zmenách dát podľa vlastného výberu.
- Nastavenie GDPR citlivých položiek.
- Všetky dáta je možné usporiadať podľa stanovených kritérií, filtrovať, vytvárať nástenky, sledovať históriu zmien a podobne.
Nevyznáte sa v rôznych zložitých systémoch? Tabidoo vás poteší aj v tomto ohľade. Administrácia aplikácie je užívateľsky prívetivá, všetko budete mať prehľadne uložené na jednom mieste. Ak by ste si chceli aplikáciu vyskúšať stačí kliknúť sem.
Zdroj: Tabidoo
Aplikácie pre vás
Pri práci môžete využívať rôzne aplikácie. Za všetky spomeňme aspoň niektoré.
Hepldesk — buďte online pre vašich zákazníkov s aplikáciou, ktorá spravuje ich požiadavky a umožní im zostať v kontakte s vašou podporou. Aplikácia Helpdesk zrýchli vaše reakcie na ich potreby.
Fleet — správa vozového parku s prehľadom všetkých vozidiel, vodičov, zoznam údržby, platieb a nákladov každého vozidla.
Task management — aplikácia pre riadenie úloh a manažment projektov. V aplikácii môžete sledovať rozpočty, zmluvy, časové plánovanie jednotlivých fáz projektu. Sledujete tiež čas, ktorý vaši zamestnanci strávili na konkrétnej úlohe, čas plánovaného dokončenia a mnoho iného.
Tabidoo sa navyše dá prepojiť s aplikáciami, ktoré už používate, čo zvýši produktivitu vašej práce automatizovaním úloh medzi aplikáciami.
Bezpečnosť dát
Keďže sú všetky dáta uložené v online priestore, Tabidoo kladie vysoký dôraz na ich bezpečnosť. Dáta sú pravidelne zálohované, databázy sú denne replikované do troch dátových centier. Služba využíva bezpečný hosting, šifrovanú komunikáciu pri prenose dát a komplexnú ochranu proti DDoS útokom.