„Bradatá“ značka ekologických produktov, ktoré ťa dostanú svojim dizajnom!
BeardedTales je slovenská značka, za ktorou stoja dlhoroční partneri Adriana Tomajková a Martin Tarasovič, vystupujúci aj ako „Beauty and The Beard of BeardedTales“. Podnetom pre vytvorenie bola Adrianina „vrtuľa v riti“ a láska k dizajnovým produktom a značkám s myšlienkou.
Zdroj: BeardedTales
No taktiež Martinova túžba po organických a ekologických produktoch pre svoju bradu, ktorých bol v tom čase na trhu nedostatok. Obaja chceli prinavrátiť aj poriadnu dávku mužnosti do sveta!
Základom celého konceptu značky BeardedTales sú traja bradatí hrdinovia, bojujúci za návrat tejto mužnosti: Hipster, Viking, Gentleman. Adriana s Martinom sa snažili vytvoriť charakterovo úplne odlišných hrdinov, aby sa každý zákazník dokázal stotožniť s niektorým z nich a bol taktiež súčasťou bradatých príbehov – BeardedTales.
Zdroj: BeardedTales
Pre Hipstera je typické vyraziť do ulíc veľkomesta na svojom retro bicykli a vychutnať si obľúbený Flat White alebo ovocnú limonádu v nejakej útulnej a alternatívnej kaviarni. Každý gurmánsky zážitok musí zachytiť na svoj iPhone a zdieľať naprieč všetkými sociálnymi sieťami, kde je náruživým zberateľom like-ov.
Naopak Gentleman je náruživý v prípade, ak ide o elegantnú dámu. Jeho umením je získať si priazeň každej dámy, svojím šarmom, eleganciou a zrelosťou. Vždy nasleduje jej kroky, až na romantické miesto, kde pod holým nebom spoločne sledujú nočnú oblohu (a možno sú holí aj oni).
Zdroj: BeardedTales
No mužnosť, a v omnoho väčšom meradle, je určite na mieste pri treťom z našich hrdinov, Vikingovi. Bojovník zo severských lesov sa cíti najlepšie v chladných horách, dobýjajúci neustále ďalšie a ďalšie vzdialené územia, ktoré dokáže plieniť vďaka skvelej stavbe vikingských lodí. Chladný vietor tohto hrdinu nezlomí.
Zdroj: BeardedTales
Zakladateľom značky nie je ľahostajná ani otázka udržateľnosti. Prejavilo sa to hlavne v ich packagingu, ktorý je materiálovo veľmi nenáročný, no zároveň dávkou invencie a personalizovanosti každému zákazníkovi, vie veľmi potešiť! Keďže kľúčovým produktom je olej na bradu, najvhodnejším riešením pre uskladnenie oleja sa javila sklenená fľaštička s ručne vyrobeným dreveným uzáverom. Ide o materiály, ktoré vo výraznej miere nezaťažujú životné prostredie a navyše dodávajú produktu na exkluzivite a kvalite. Najviac sa však tvorcovia značky BeardedTales vybláznili na mydlách. Tie sú 100 % prírodné, temné ako duša Vikingského bojovníka a balené v recyklovanom papieri, tak trochu nedbalo. Ako keby ich balil chlap. Toto drzé a nedbalé balenie vtipne ospravedlňujú nápisom vo vnútri: „Packed not perfectly, but with joy!“ Dúfajú však, že tak, ako oni majú radosť pri ich balení, sa poteší aj samotný bradatý hrdina pri ich rozbaľovaní a samotnom používaní.
Zdroj: BeardedTales
Zdroj: BeardedTales
Zdroj: BeardedTales
nZnačka sa v priebehu rokov stávala čoraz obľúbenejšou a jej dizajn si zamilovali okrem mužných bradáčov aj nežnejšie polovičky alebo tí, ktorým genetika v prípade hustého porastu nedopriala. Povedali si, že genetiku ovplyvniť nevedia, no vedia zákazníkom dopriať bradu v inej podobe – na tričku! Vymysleli, nakreslili a potlačili kolekciu tričiek pre tých, ktorí sú na svoju bradu pyšní, no aj tých ktorí ju žiaľ na tvári nemajú. Teraz ju môžu nosiť aspoň na dizajnérskom tričku! Rovnako ponúkajú trika aj pre sexi ženské, ktoré túžia, aby ich sexi bradáči – Viking, Hipster či Gentleman, celé obopol a zohrial. To tričká BeardedTales skutočne dokážu! Ich dizajn a grafika vám rozpovie príbeh každého z hrdinov – Vikinga, Hipstera, Gentlemana.