Nemožnosť naplno rozvíjať svoj potenciál a nápady v zamestnaní. Ponožky sme si vybrali preto, že sme za:
Značku sme zakladali v dvojici, já a Petr Osička, ten však po dvoch rokoch značku opustil.
Musím povedať s odstupom času, že to bola asi najlepšia vec čo sa mohla stať. Hlavným dôvodom je že sa vo firme všetko zrýchlilo, lebo úž som o všetkom rozhodoval sám, a nebolo potrebné na nikoho čakať. Za druhé zisk ktorý vyrobíte si už nemusíte s nikým deliť.
Prekvapivo celkom hladké, ale to hlavne preto , že nemali na začiatok veľké očakávania. Kompletne sme si všetko robili sami, web, fotky, sociálni site, marketing a učili sa veci za pochodu. Najviac nás hnalo nadšenie a každá ďalšia objednávka nám dodávala silu pokračovať a rozvíjať náš brand.
Prvé neboli iba jedny, ale bolo ich hneď 10. Naše prvé modely – 5 vysokých s cvokmi a 5 športových. Ešte dnes vidím tie 3 krabice plné ponožiek a otázku "Ako to predáme?" 😊
Naša filozofia je od začiatku rovnaká, vytvárať ak je to možné kvalitný, lokálny produkt s presahom a nápadom. Máme napríklad v ponuke ponožky, ktoré oslavujú tzv. brutalistní architektúru, iné zas ekologickú aktivistku Gretu Thumberg, alebo ponožky ktorých zakúpením prispejete chorým deťom cez nadáciu Kapka naděje.
To bol pokus o rozšírenie produktového portfólia. Vychádzali sme z toho, že ponožky ako aj pyžamo, ľudia poväčšine dávajú ako dar druhým, ale už menej si ich kupujú sami pre seba. Preto sme do ponuky pridali práve pyžamo (v hre boli tiež čapice, trenírky alebo rukavice). Pyjama je pyžamo v ktorom budete chcieť zostať celý deň, tu sme kládli maximálny dôraz na pohodlie, dokonca aj labely sú našité z vonku aby neškrabali. Bonusom potom je graficky atraktívna brožúra, ktorá pojednáva o zaujímavostiach týkajúcich sa spánku.
Jednoznačne cvočkom, ktorý je našitý na leme ponožky. Daný cvoček slúži k spojovaniu ponožiek. Pred tým ako ich dáte do pračky, tak ponožky pomocou cvoku spojíte. Po vypraní ich znova nájdete spolu. Nie len, že Lichožrúti budú mať stopku (žiadne nepárne nezostanú), ale tak ako ste ich hodili do pračky tak ich aj vyberiete a hodíte cez šnúru. Šetrí to čas!
Zatiaľ ich je v Čechách len pár, kde je možnosť kúpiť si ponožky. Ale možno na základe tohto rozhovoru oslovíme nových predajcov, či už z Čiech alebo aj zo Slovenska.
Teraz pred Vianocami sme uviedli novú kolekciu, Brutální ponožky, ktoré sú inšpirované architektúrou z obdobia 1948 – 1989. V roku 2020 budeme rozširovať ponuku o nové vzory, ale tiež máme v pláne trochu experimentovať s materiálmi a tvarmi, svet sa mení a my nechceme prešľapovať na mieste.
Ďakujeme Lukášovi za rozhovor kde nám trocha predstavil svoju značku V PÁRU a načrtol nám jeho začiatky a podelil sa aj s vecami do budúcna.
Z projektu počas štúdia na škole sa Márie Syrovátková dostala až k založeniu vlastnej módnej značky, inšpirujúcou sa udržateľnosťou a šetrnosťou k životnému...
prečítať viacRozhovor s Jakubom Augustinským o jeho projekte a značke ČAU SA BAU, ktorá je odrazom jeho života a hlavne aby ste sa všetci bauili. Môžete sa nám predstaviť kto vlastne stojí za značkou...
prečítať viacDnes sa nám predstaví značka Anniela, ktorá sa venuje výrobe spodného prádla. Na úvod sa nám môžete predstaviť a povedať čo bolo pred značkou...
prečítať viac