A tak vznikol nápad na biznis s ponožko topánkami o ktorý bol naozaj záujem a už v roku 2016 išlo Skinners na Kickstarter so svojou prvou kampaňou kde sa im podarilo vybrať úžasných 654 557 dolárov.
Zdroj: Skinners
Počas nasledujúcich rokov sa starali o svojich zákazníkov, ktorý boli zo všetkých kútov sveta a snažili sa ich počúvať. A následne reflektovali s ďalšou kampaňou tiež cez Kickstarter aby posunuli svoj produkt v pred a vyrobili tak verziu Skinners 2.0 .
Táto kampaň skončila pre Skinners znova nečakane úžasne keď si stanovili cieľ 40 000 dolárov. Ešte neprešlo ani 6 hodín a táto méta bola splnená a vo firme dúfali že by mohli skončiť minimálne, tak ako vo svojej prvej kampani na hranici 654 tisíc. Ale aj táto čiastka bola prekonaná a nakoniec sa im podarilo vybrať 1 096 297 dolárov.
Zdroj: Skinners
Po skončení kampane na Kickstarter presunuli kampaň na Indiegogo aby si ľudia mohli stále doobjednať ich produkt. A tam sa im podarilo vybrať ešte väčšiu sumu a to 1 029 627 EUR. S takýmto úspechom asi nepočítali ani v samotnom Skinners a určite sa poriadne oslavovalo. Aktuálne by sa mali doručovať všetky zásielky z týchto kampaní v priebehu mesiacov január až marec.
Zdroj: Skinners
Skinners pôsobí na niekoľkých kontinentov v 22 krajinách a obhospodaruje niekoľko tisíc zákazníkov, veď len zo spomenutých kampaní si Skinners 2.0 objednalo cez 29 tisíc zákazníkov po celom svete. Už toto číslo ukazuje aký potenciál má táto Česká značka.
Young Yachter je moderná a štýlová námornícka značka oblečenia a obuvi pre malých aj veľkých milovníkov vetra vo vlasoch a piesku na pokožke. Ponúka...
prečítať viacTak sa im to podarilo po 45 dňoch na platforme HitHit značka Marrko Core založená Martinom Kofroňom vybrala neuveriteľnú sumu, cieľ bol stanovený na cca 11 700€ a podarilo sa im vybrať o viac ako 750% viac a to...
prečítať viacHľadáte spôsob, ako efektívne komunikovať s obyvateľmi vášho mesta alebo obce? Pomôže vám v tom platforma Simplicity. Predstavujeme vám jedinečné riešenie, ktoré je...
prečítať viac