Snuggs hit v intímnom svete

Zmena v intímnom svete v Čechách začala v apríly 2019 kedy na trh vstúpila značka Snuggs, ktorá prišla na trh s menštruačnými nohavičkami v pred predaji. Za týmto startupom stoja Linda Šejdová a Tomáš Zahradník.
Sama Linda zakladateľka značky hovorí, že nosievala takéto nohavičky od zahraničnej spoločnosti. A tu prišiel nápad na podnikanie ušiť vlastné v Českej republike. Ide tiež aj o ponúknutie ekologickej možnosti v dámskej hygiene. Veď priemerná žena spotrebuje za svoj život približne 12 000 tisíc tampónov alebo vložiek, čo je približne 140kilogramov nerecyklovateľného odpadu. Ako hovoria v Snuggs buďte láskavá k sebe, druhým a k planéte

Zdroj: Instagram

 

Povedzme si teda v čom sú menštruačné nohavičky Snuggs iné od konkurenčných nohavičiek na trhu. Hlavný rozdiel je v zložení materiálov, z ktorých sa takéto nohavičky vyrábajú. Možno ste počuli, že nepriepustnosť takýchto nohavičiek je u niektorých značkách docielená obsahom igelitovej vrstvy v samotných nohavičkách. To ale nie je prípad Snuggs, tie sa vyrábajú z vysoko kvalitných materiálov. Ide o kombináciu high-tech materiálov a nanovlákien. Vrstva obsahujúca nanovlákna je savá a bola vyvinutá na zadržanie až 10 milimetrov tekutiny, to je skoro ako 3 tampóny. Vďaka tomuto zloženiu sú ich nohavičky na nerozoznanie od bežných, čo znamená že sú tenké a veľmi savé. Samotné nohavičky sú certifikované OEKO-TEX štandardom, ten zaručuje ich nezávadnosť. 

Zdroj: Instagram

 

Samotné nohavičky viete nosiť viac ako 8 hodín pri slabej alebo strednej menštruácií. Pri pravidelnom nosení vám môžu vydržať približne 1-2 roky. Jedny nohavičky slúžia na jeden deň, kedy po použití ich stačí len oprať v pračke.

Snuggs sa môže pýšiť veľkou spokojnosťou u svojich zákazníčok kedy až 95% z nich chce po vyskúšaní nohavičky ďalej používať. Napríklad spokojnosť na Slovensku sa pohybuje okolo 93%, čo je naozaj vysoké číslo. Len približne 20% žien malo pripomienky – tie sa týkajú zväčša strihu, veľkosti alebo gumičiek. 

Samotný autori startupu neočakával, že po ich nohavičkách bude taký dopyt. Veď po spustení predaju v apríly 2019 hlásila značka v júly predaj 5000 tisíc kusov v priebehu pár týždňov nakoniec rok skončili s 15 000 tisíc predanými kusmi.  Očakávali že v roku 2020 sa to bude pozvoľna navyšovať ale prišiel enormný záujem a koncom roka sa tržby hýbali na číslach, kde keď to prerátate na samotné nohavičky tak sa predaj pohyboval na 140 000 tisíc kusov. A čísla môžu byť ešte lepšie v januári tohto roku firma hlási predaje vo výške 30 000 tisíc kusov čo je ako v roku 2020 za prvých päť mesiacov. Povedomie o menštruačných nohavičkách, by mohol podporiť aj vstup Snuggs do kamenného predaja a to konkrétne drogérií DM. Týmto krokom sa chcú priblížiť k svojim zákazníčkam a znížiť, tak bariéru v nákupe ich nohavičiek. 

Zdroj: Instagram

 

Aktuálne výrobky Snuggs nájdete v Čechách, Slovensku a v Nemecku ale viete si ich objednať cez e-shop kdekoľvek v rámci Európskej únie. Do budúcna by sa chceli zamerať viac na krajiny západnej Európy.
Budúcnosť týchto menštruačných nohavičiek vyzerá sľubne, odhad na predaj v roku 2021 by mohol byť okolo 300 – 350 tisíc kusov. A aké novinky chystajú, už v blízkej dobe by sa mal spustiť predaj nohavičiek červenej farby, a pribudnúť má aj nový materiál organická bavlna. A kto vie možno im do portfólia okrem nohavičiek pribudne aj spodné prádlo, ale to nám ukáže až čas.
 

 
Mohlo by Vás zaujímať