Tabidoo — spravujte dáta efektívne

Hľadáte efektívne riešenie na správu firemných dát? Máte viacero prevádzok a potrebovali by ste všetky údaje spravovať na jednom mieste? Riešením je Tabidoo. Tento systém vám toho pre prácu s dátami prinesie ešte oveľa viac. 


Online databázový systém


Tabidoo je online databázový systém pre organizáciu dát. Pomôže vám usporiadať všetky údaje bez ohľadu na veľkosť a oblasť vášho podnikania či počet prevádzok. I keď sa bežné tabuľky a prehľady zdajú byť spočiatku dostatočne efektívne, pri raste podnikania začína byť ťažké udržať v nich prehľad. Namiesto množstva rôznych tabuliek budete mať vďaka Tabidoo všetko na jednom mieste. Aké výhody vám ponúka? 
-    Vaše dáta sú vám k dispozícii odkiaľkoľvek. Môžete si ich prezerať v práci, doma aj na chalupe. 
-    Systém je bezpečný, nemusíte sa obávať zneužitia vašich údajov treťou osobou.
-    Na jeho používanie nepotrebujete žiadne programovacie zručnosti. 
-    K dispozícii je množstvo funkcií, ktoré vám vašu prácu uľahčia.

 

Zdroj: Tabidoo


Funkcie Tabidoo


Všetky funkcie Tabidoo sú k dispozícii každému používateľovi. Využívať môžete nasledovné:
-    Možnosť nastavenia rôznych stupňov oprávnenia pre viacerých používateľov.
-    Audit zmien dát — vidíte, kto a kedy zmenil záznam.
-    Vytvorenie užívateľských zostáv, ktoré je možné zaslať e-mailom, vytlačiť alebo uložiť ako PDF.
-    Viacjazyčné mutácie — Tabidoo je dostupné v češtine, angličtine, taliančine a francúzštine. 
-    V aplikácii si môžete nastaviť notifikácie na upozornenie v zmenách dát podľa vlastného výberu. 
-    Nastavenie GDPR citlivých položiek. 
-    Všetky dáta je možné usporiadať podľa stanovených kritérií, filtrovať, vytvárať nástenky, sledovať históriu zmien a podobne.
Nevyznáte sa v rôznych zložitých systémoch? Tabidoo vás poteší aj v tomto ohľade. Administrácia aplikácie je užívateľsky prívetivá, všetko budete mať prehľadne uložené na jednom mieste. Ak by ste si chceli aplikáciu vyskúšať stačí kliknúť sem.

Zdroj: Tabidoo


Aplikácie pre vás


Pri práci môžete využívať rôzne aplikácie. Za všetky spomeňme aspoň niektoré.
Hepldesk — buďte online pre vašich zákazníkov s aplikáciou, ktorá spravuje ich požiadavky a umožní im zostať v kontakte s vašou podporou. Aplikácia Helpdesk zrýchli vaše reakcie na ich potreby. 
Fleet — správa vozového parku s prehľadom všetkých vozidiel, vodičov, zoznam údržby, platieb a nákladov každého vozidla. 
Task management — aplikácia pre riadenie úloh a manažment projektov. V aplikácii môžete sledovať rozpočty, zmluvy, časové plánovanie jednotlivých fáz projektu. Sledujete tiež čas, ktorý vaši zamestnanci strávili na konkrétnej úlohe, čas plánovaného dokončenia a mnoho iného.
Tabidoo sa navyše dá prepojiť s aplikáciami, ktoré už používate, čo zvýši produktivitu vašej práce automatizovaním úloh medzi aplikáciami. 


Bezpečnosť dát


Keďže sú všetky dáta uložené v online priestore, Tabidoo kladie vysoký dôraz na ich bezpečnosť. Dáta sú pravidelne zálohované, databázy sú denne replikované do troch dátových centier. Služba využíva bezpečný hosting, šifrovanú komunikáciu pri prenose dát a komplexnú ochranu proti DDoS útokom. 
 

 
Mohlo by Vás zaujímať