Začalo to jedlom do vrecka a pokračuje to doplnkami stravy

Niekedy sa stáva že keď máte jeden projekt, tak nápady prichádzajú a začínajú nadväzovať na Váš projekt. Toto sa stalo aj mladému podnikateľovi Michalovy Kočímu, ten do nedávna bol spoluzakladateľom značky Pokeat. Táto značka sa venuje takzvanej strave do vrecka. Presne ide o prírodné formy pyré, vhodné na doplnenie energie pre športovcov, kojace matky až po zaneprázdnených podnikateľov.

Zdroj: Trime

 

A presne po pri rozvoji značky Pokeat, kedy nie vždy všetky potrebné látky dostanete v jedle, ale musíte ich dopĺňať doplnkami k strave, vznikol nápad na novú značku. Tá sa venuje presne doplnkom k strave hlavne pre ľudí v 21 storočí.

Vo februári sa naskytla Michalovy možnosť odpredať svoj podiel v Pokeat, a tak sa môže teraz na plno venovať svojmu novému projektu s doplnkami k strave, značke Trime. Rozbehnutie takejto značky by sa nedalo bez nadobudnutia skúseností od vedenia výrobného podniku až po obchodnú stránku, ktoré nadobudol v predošlom projekte. Samozrejme to nebolo len o týchto skúsenostiach ale aj o kontaktoch, ktoré si nazbieral. Jedným z týchto kontaktov je odborník na výživu a naturopat Jakub Přibyl. Práve s ním Kočí prináša na trh trochu iné doplnky stravy. Vybrali najlepšie možne riešenie založené na dátach a vede. A to všetko dokázané znalosťami o ľudskej fyziologie a psychológie vychádzajúce z holistického prístupu k ľudskému zdraviu. Výsledkom sú doplnky stravy vyrobené z tých najkvalitnejších ingrediencií hovorí Kočí.

Zdroj: Instagram

 

Tiež upozorňuje, pokiaľ sa človek rozhodne dodávať svojmu telu látky, ktoré mu pomáhajú k zdraviu, môže to byť pre zákazníka mätúce, ak si pozrie všetky možné výrobky na trhu. V segmente s doplnkami stravy alebo látkami prospešnými telu je obrovské množstvo, niektoré sa opierajú o inovácie, iné zas o tradičné poznatky, a o kvalite jednotlivých výrobkov nevypovedá ani ich cena. Preto sa spotrebiteľ môže veľmi jednoducho stratiť v celej škále produktov dostupných na trhu a v tomto chce Trim pomáhať. Vedieť si vybrať čo potrebujem a či to vlastne potrebujem.

Základom značky Trime je aby zákazník mal prehľad o tom čo si chce kúpiť, a nie vždy cena a obal sú rozhodujúce. Človek, ktorý chce pre svoje telo rýchle riešenie určite nie je zákazníkom Trime, ich zákazníkom je človek zaujímajúci sa o prevenciu a holistický prístup k zdraviu.

Zdroj: Instagram

 

Jedným z problémov u bežne dostupných doplnkov stravy je nemožnosť rozlíšenia kvality a jeho pôsobenie na organizmus. Ide konkrétne o veci ako stabilizácia látky, či sa tak deje prirodzenou fermentáciou, alebo ide o syntetický spôsob. Tiež sa stáva že zákazník nevie na etikete nájsť extrakčné činidlo a ani čistotu suplementu.

Zdroj: Instagram

 

Dnes má Trime vo svojom produktovom portfóliu 9 produktov. Nájdete u nich multivitamíny a vitamíny v kapsľovej forme od 60 – 180 kapsúl. Ale napríklad vitamín D3 a D3 + K2 je v tekutej forme kvapiek. Nájdete ale u nich aj 85% čokoládu, ktorá je nepražená aby sa v nej zachovali prospešne enzýmy, antioxidanty a polyfenoly. Časom sa má toto portfólio rozrásť o ďalšie produkty, a chýbať by nemali ani produkty určené k takzvanému biokackingu. Napríklad tam môžete nájsť produkt na kompenzáciu nárokov digitálnej doby na organizmus. Ten bude riešiť zníženie účinku dopadu modrého svetla na oči a tiež oxidatívni stres. 

Časom sa chce značka zamerať nie len na Český trh ale expandovať do ďalších štátov Európy. Začiatok takejto expanzie vidí Kočí v horizonte približne 6 mesiacov. K tomu bude však potreba investorov, s ktorými aktuálne majiteľ rokuje.
 

 
Mohlo by Vás zaujímať